Niniejsze ceny zawarte na stronie mają wyłącznie charakter informacyjny. Firma Grewel Moto zastrzega sobie prawo do zmiany cen, specyfikacji i wyglądu produktów zamieszczonych na stronie. 


Przed zakupem prosimy o kontakt w celu zweryfikowania ceny i dostępności produktu.

 



 WYSYŁKA TOWARU:

 

Cena za standardową przesyłkę wynosi 18 zł.

 

Towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL. 
Istnieje możliwość dodatkowego ubezpieczenia towaru. Cena przesyłki wówczas wzrośnie i będzie zależeć od kwoty ubezpieczenia.

Przesyłki o nieregularnych kształtach lub przekraczające normy (mające niestandardowe wymiary) oraz przesyłki o wadze powyżej 30kg - są droższe.

Po dokonaniu zakupu zostaną Państwo poinformowani o kosztach przesyłki.

Wszystkie przesyłki wysyłamy za potwierdzeniem.

W przypadku, gdy nie otrzymają Państwo przesyłki do 14. dni roboczych, prosimy o kontakt w celu rozwiązania problemu.

 

W tabeli przedstawione są koszty wysyłki standardowych paczek:

 

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić jej stan - czy nie posiada jakichkolwiek uszkodzeń powstałych podczas transportu.

W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona należy spisać z dostawcą protokół reklamacyjny.
Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia towaru podczas przesyłki (wysyłany towar staramy się zabezpieczyć jak najlepiej).

Jeżeli w ciągu 4. dni roboczych od wpłaty na konto (2. dni roboczych w przypadku "za pobraniem") nie otrzymają Państwo e-maila z potwierdzeniem wysłania paczki, oznacza to iż nie odnotowaliśmy takiego zdarzenia. W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

 



ZWROTY I REKLAMACJE:

Sprzedajemy tylko nowe produkty, będące na gwarancji. Standardowo okres gwarancji trwa 24 miesiące.

- W przypadku reklamacji zobowiązani są Państwo dostarczyć do nas towar na Swój koszt, wraz z opakowaniem i dowodem zakupu.

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towaru na inny. 
Nie dotyczy to towaru zawierającego części elektryczne / elektroniczne.

Towar nie może być uszkodzony, nie może nosić śladów użytkowania. Ma być zapakowany w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.
Wraz z towarem należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę). 
Tylko na tej podstawie można ubiegać się o wymianę lub zwrot towaru.

 

Wymieniony towar wysłamy do 5. dni roboczych od otrzymania poprzedniego towaru.

Koszty przesyłki pokrywa kupujący.

 

W przypadku zwrotu towaru pieniądze za towar przesyłamy na konto.

 

Zgodnie z nową ustawą, kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru do 14 dni, na koszt sprzedającego.

Jednakże towar nie może nośić śladów użytkowania oraz ma być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Do towaru ma być dołączony dowód zakupu - paragon lub FV.

 

Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych wysyłanych za pobraniem !!!

 

Podstawą reklamacji, zwrotu bądź wymiany towaru jest dowód zakupu.

Koszyk
Nie masz żadnych produktów w koszyku..
Zaprenumeruj biuletyn
Email: