Towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera z opcją dostawy do paczkomatu, paczkopunktu lub pod wskazany adres.
Wszystkie przesyłki są rejestrowalne.
Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić jej stan - czy nie posiada jakichkolwiek uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona należy spisać z dostawcą protokół reklamacyjny.
Różnie bywa, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia towaru podczas przesyłki (wysyłany towar staramy się zabezpieczyć jak najlepiej).
Istnieje możliwość dodatkowego ubezpieczenia towaru. Cena przesyłki wówczas wzrośnie i będzie zależeć od kwoty ubezpieczenia.
Jeżeli w ciągu 2ch. dni roboczych od złożenia zamówienia nie otrzymają Państwo e-maila z potwierdzeniem, oznacza to iż nie odnotowaliśmy takiego zdarzenia. W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy sklep@grewel-moto.pl lub telefoniczny 508209641.
-
Formularz zwrotu - odstąpienia od umowy
-
Formularz reklamacyjny
Wypełniony druk należy odesłać wraz z towarem na adres: GREWEL-MOTO, ul. M. Kolbe 8, 32-650 Kęty.
W przypadku reklamowania części instalacji elektrycznej, do formularza reklamacyjnego należy dołączyć oświadczenie potwierdzające montaż części w serwisie.
Na adres e-mail można przesłąć zdjęcia zamontowanych jeszcze na motocyklu części. To może ułatwić proces reklamacyjny.
Szczegóły w Regulaminie sklepu # VIII: ODSTĄPIENIE OD UMOWY oraz # IX: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY - RĘKOJMIA:
W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny 508209641 i 50507814
lub mailowy na adres sklep@grewel-moto.pl